Kleopatra- gozdetrhn Evet diyetlerin hepsine göz atıyorum. Bildiğiniz korse var mı kesinlikle işe yarar dediğiniz ?
Rapunzelinanasi gozdetrhn hamileliğin başında şişkinlik oluyor ondan olmuyorlar. Doğumdan sonra eski kilomuza dönünce yine olurlar diye düşünüyorum 😂
Vicibici gozdetrhn Al benden de o kadar. Pantolonlarımı gördükce moralim bozuluyodu hepsini kaldırdım😕 doğumdan sonra giyebiliriz insallah🙏🏻🙏🏻
nilsmomy gozdetrhn bende 38 bedenle hamile kaldım şuan hamile pantolonu aldım 42 beden😂😂 moraller bozuk 😂
Hil38 Benim de pantonlar rahatsız ederdi bebişi sıkmasın diye pantolonlara ek olabilen bi parça almıştım onu kullandım göbeğim çıkana kadar 😀
Emily37 gozdetrhn 34-36 beden giyiyordum.hamile olduğumu öğrendiğimde o pantalonların çoğu olmadı.şuan 26 haftalık hamileyim ve sadece beli lastikli bol pantalonlar elbiseler etekler falan giyebiliyorum
nilsmomy gozdetrhn bende bende bütün pantolonlarım giyilmek için bir daha ki yılı bekliyor 🥲😂 inşallah yine aynı bedene düşersem😂🤲🏻 Şimdiden sıkılaştırıcı jel, korse falan bakıyorum hdhdh
Ebrarabla_06 gozdetrhn doğumdan önce 38 beden simdi 42 beden olmuşum bakalım eskisi gibi o bedenime inecek miyim