gozdetrhn 50-60 kilo hanımlar kaç beden pantolon giyiyorsunuz ? 34 bedene çok rahat sığarken artık giremiyorum hiçbirine. şiş olsam yada ödem kiloda farkeder bence. kilo da almamışım. bu arada 9 haftalık hamileyim
Soruyorumm gozdetrhn bel kemikleri hamilelikte yana doğru genişlemeye başlıyor o yüzden kilo almasanız da göbek çıkmasada pantalonların beli olmamaya başlıyor
Vicibici gozdetrhn 34-36 giyiyordum 12.haftamdan sonra sıkmaya başladı 38beden pantolonuma devam ettim onu da çok kısa bir süre giydim 😂 malesef şişkinlik oluyor o haftalarda
Kleopatra- gozdetrhn 60la hamile kalıp 16 kiloyla 76 kilo oldum 🙈 Eski bedenimi çok özlüyorum şuan. 33 haftalık da hamileyim son zamanlar da kilom arttı hemen. Korse bakıyorum her yerde nasıl zayıflarım geri diye. Ama şişlik veya ödem kiloda belli olmuyor bende de aynı durum olmuştu çünkü hayret ediyordum.
Mizgin09 gozdetrhn Ahhh o kilolar evlenmeden önce 34-36 beden giyiyordum kızıma hamile kaldım 25 kilo aldım daha kızım 4 aylık ve kiloları tam vermeden bi daha hamile kaldım 4 yılda eski bedene gelemedim şimdi yine hamileyim evlatlarımın canı sağ olsun napayım 😂😂😂😂
Nis Ben dogumdan sonra diyetle o kiloya indim. Simdi 75 kiloyum 72 le hamile kaldım 😁 yemeyi seviyorum bakalım 2.nin dogmndan snra kac kiloya incem
gozdetrhn Vicibici pantolonlar çöp oldu ya 🥺 hepsi 34 beden birde 2 sene öncede 53 kiloydum şimdi de öyle ama sığamıyorum deliriyorum
Mysaa Kleopatra- korse al doğumdan sonra hemen kullanırsın onun harici çok cabuk verirsin kilonuda dert etme hamileliğin tadını çıkar 😀
gozdetrhn Kleopatra- bende hayret ediyorum😀 korse çok önemli birde emziren diyetleri falan çok iyi geliyormuş yeter ki azimle diyet yapılsın 😎
yigitinannesiiiii gozdetrhn canım bende 55 ile hamile kaldım göbeğim vs yoktu pantolonlarımda genelde 36 bedendi ama vücudum rahat etmemişti ilk aylardan bu yana pantolon giyemiyorum neredeyse🤦🏻♀️
Rapunzelinanasi gozdetrhn hamileliğin başında şişkinlik oluyor ondan olmuyorlar. Doğumdan sonra eski kilomuza dönünce yine olurlar diye düşünüyorum 😂
Vicibici gozdetrhn Al benden de o kadar. Pantolonlarımı gördükce moralim bozuluyodu hepsini kaldırdım😕 doğumdan sonra giyebiliriz insallah🙏🏻🙏🏻
yigitinannesiiiii gozdetrhn 64 felan 31. Haftamdayım Ve 16. Haftama kadar kilo almadım hatta 1 kilo verdim ona rağmen giydiğim şeyin içinde rahat edemiyordum sonrasında zaten yavaş yavaş göbekte çıktı hiç giyemedim hamile taytı ve eşofmanı aldım
Kleopatra- gozdetrhn Evet diyetlerin hepsine göz atıyorum. Bildiğiniz korse var mı kesinlikle işe yarar dediğiniz ?