Ozum12 demiiii hem uçlarında açıcı olmayacağı için sağlıklı olur ben ilk evlendiğim de ombreliydi saçım geldiğim şehirin suyundan dolayı döküldü hep o gün bugündür kahveye boyadım ama boya aktıkça altta ki ombreler kızıl gibi çıktı ortaya o kahve tonu yaparsam güzel olur doğal 😘😀sağol canım benim