Heyecanli_gebe1
Valla 4 aylıkken hem kestirdim hem boyattım. Beyazlarım çoktu yıllardır gittiğim güvendiğim profesyonel kuaförüm diplerine tamamen değdirmesen amonyaksız bitkisel boya ile boyadı saçımı boyunuza kesti yoksa bu vitaminlerle şimdiye rapunzel olmuştum