Ozum12


Bu ikisinden biri arasında kaldım ombre şeklinde yapmak istiyorum ama bulunduğum bölgenin suyu ileri derecede kireçli ve uçları işlem göreceği için sanki gene saçım yıpranır diye korkuyorum 2 senede anca kendine getirdim çünkü😀 Büyük ihtimalle koyu renk olanı yaparım diye düşünüyorum burdan gidene kadar koyu renk kalsın😀 Batıda ombre yaptırırım 😀 Benim için aralarda ki kızıllık gitse daha iyi aslında onlar kapansın da 😀