Heyecanli_gebe1 Hamileyken saç kestirmek bebeğin ömrünü kısaltır diyorlar inanır mısınız böyle seylere
poyrazvearya Heyecanli_gebe1 bu kadar aptalca bir şey daha duymadım Rabbim biçtiği ömrü saç kesimine göre mi yön veriliyor tövbe yarrabim ya
Canpolat Heyecanli_gebe1 Bu hafta boyatıp kestiricem 37.Hafta 😀 Herkes doğumu bekle diyor sanki Allah’ın verdiği ömrü kuaför mü kısaltacak saçma.Herşeye Allah’ı katıyorlar saçma şeyler diyip bir aptal kuyuya taş atmış diğerleri ardından misali 😀
Heyecanli_gebe1 poyrazvearya normalde ben de inanmam ama sanırim annelik içgüdüsü insanı olmadığı kadar hassaslastiriyo
Ozge Heyecanli_gebe1 kıla tüye bağlıysa o zaman kaşımızı almayalım ağda falan yapmayalım. Tabiki hurafe bunlar. 😏
Aselinannesi3 Ozge düşününce komik geldi😅 mağara adamları gibi olurduk hepimiz😅 kocalarımızı bile geçerdik😅 Acaba böyle şeylere inananlar var mıdır
Canpolat Heyecanli_gebe1 Zaten bu saatten sonra doğsa da çok şükür herşeyi oluştu doğsa bile sorun olmaz diye haftamdan ötürü boyatıyorum bende 🙂
Ozum12 Canpolat bende 37 haftadayım ay bende boyamak istiyorum ama eşim doğumdan sonra diyor boyalarımı saklamış kendimi tutuyorum az kaldı diye 😂
Canpolat Ozum12 Ben evde boyamicam 2 senedir evde boyuyordum .Kızıllıklar var arada onlar kapansın diye kuaföre gidicem 😀 Doğal boya ile boyuyorlar sormuştum 😀9 ayın hıncını alayım bi insana benzeyeyim😀😀😀😀
Ozum12 Canpolat bende önceden Kuaföre giderdim evlenince içime sinen bir Kuaför bulamadım evde boyamaya alıştım🤭 ay evet insan kendine gelmek istiyor 😁🌸
Heyecanli_gebe1 Aselinannesi3 kız bilmiş bilmiş konuşmayın😂. Hepimiz duymusuzdur böyle şeyler. Önceden ben de gülerdim. Ama çocuğum söz konusu olunca Bi hassaslastim. İki kez düşünüyorum herseyi