Sehriban_06 Ganime0606 Bende Cebeci tıp fakültesine gidiyorum çok da memnunum tavsiye ederim ayrıntılı ultrasonda da yarım saat belki daha fazla durdum ve ilk randevuyu almak zor oluyo ama daha sonra kendileri veriyolar 😊
Ganime0606 Sehriban_06 doktorunuzun adı ne?Ank Ünv ne bağlı değil mi?bende ank Ünv Cebeci kampüsünden randevu aldım acaba aynı yer mi sizinle
SemaArin Ganime0606 2 Lİ TARAMAYA KADAR KONTROLLERE PURSAKLAR DEVLET HASTANESİ NE GİT 2 Lİ TARAMA 3 LU AYRINTILI İÇİN FELAN ŞEHİR HASTANESİ NE GİT DİĞERLERİ İÇİN PURSAKLAR DEVLET
Ganime0606 06nurrrr pardon yanlış anladım 🤭üniversite hastanelerinde doçentlerde çok az bi para ile muayene olunabiliyor bende öyle yaptım ama doğuma asistanlar girebilirmiş o beni tedirgin etti
Maviii Mavisperi özelden farksız çok ilgililer ama inşallah doğumun vicdanlı bir ebeye denk gelir, yoksa it köpek muamelesi karşısında neye uğradığını şaşırıyorsun ben şimdi şehire gidiyorum. (2. gebelik )
Sehriban_06 Ganime0606 Belirli bi doktorum yok kim denk gelirse o muayene ediyor aynı yerdir diye düşünüyorum
Ganime0606 Sehriban_06 anladım çok teşekkür ederim bize çok ters ortası da .peki sizce Ünv hastanesi mi iyi olur yoksa devlet hastanesi mi?
Beyzanur_ozdemir Ankara univ cebeci tıp tavsiye ederim univ hastanesi oldgu için çok güzel ilgileniyorlar cinsiyet bile söylüyor doktorlar. Genelde uzman doktorlar ilgileniyor özellere para vermeye gerek yok bence.
Ganime0606 Beyzanur_ozdemir Beyzanur_ozdemir anladım teşekkür ederim .Peki burda hep farklı doktorlar mı ilgileniyor ?
Maviii Ganime0606 sabit bir doktorum yok hangisi gelirse, haftaya necati hançerlioğluna randevu aldım ona gideceğim, hüseyin levent keskin den memnun kaldım necati hocaya da iyi diyorlar
Sehriban_06 Ganime0606 Kesinlikle üni. hastanesi derim çünkü en ufak bir sorun çıksa araştırılıyor ne olduğuna bakılıyor kuzenimde orda takipli ve riskli gebeliği oda memnun
Sehriban_06 Ganime0606 Banada ters kalıyo 2 otobüs yapıyorum teyzem yıllardır hastanede çalışır o bana orayı önerdi 😊
deli66mavi 06nurrrr küçük esatta özel medipark tıp merkezi var 200 lira muayenesi ve doktor hanım cok ilgilendi. Ben orda devam etmeyi düşünüyorum size de tavsiye ederim.