Pandemide cebeci tıp fakultesinde doğum yapan biri olarak ben kesinlikle aynı doktorlar yok zaten her gittiği başkası var bana denk gelenleri anlatıyorum en azından fikir olsun diye ne boy söyler ne kilo söyler iyi mi iyi o kadar 15 saat suni sancı dan sonra sezeryana alındım acil bir şekilde hayatımın en kotu günüydü diyebilirim evime çok yakın olduğu için başka tercih yerim yok ama şehir hastanesini herkes öneriyor odaları vs çok güzel temiz 2. Gebeliğim karar veremedim de şuan