06nurrrr canim 3 dk sürüyor hiç bir sorun yok kalk deyip kaldırıyor hiç tavsiye etmem zaten bide taşınma asamasindaymis etlik şehir hastanesine gidiyormuş dahada berbat olmuş dun kontrole gittim hasta kayıt için 9 ile 10 arası bekledim detaylı ultrosyon içime sinmedi özele gittim iyikide gitmişim