hepoyleolurzaten UmutsuzPolyanna Tamam yahu yakınız aslında seninle de beni eşim bırakacak işte bende ehliyet olsaydı alırdım senide 😑
Aag06 hepoyleolurzaten e olum alsaniza pursaklardan tek dolmusla senin oralara yakina biryere gelsin sen keciorenden gelecek varsa yol ustu bir yerden alin seninkiyle iste
UmutsuzPolyanna hepoyleolurzaten dur bakalım benim adama söyledim o forumu biliyordu zaten eğer denk gelirse ben götürürüm dedi o güne kadar bi değişiklik olmazsa durum bu 🤣
hepoyleolurzaten Aag06 Yavrucum ben kimseyi o arabayla tehlikeye atamam, biliyorsun halini yolda kalırız vs yazık günah değil mi en son plakası bile bıraktı kendini intihar etti whsjsjs
UmutsuzPolyanna Aag06 Keçiören gitmem için bile 2 dolmuş gerek baciko eşime söyledim şimdilik denk gelirse ben götürürüm dedi
hepoyleolurzaten Aag06 Yani normal olsa arabanın sıkıntısı olmasa tüm keçiörenden gelecekleri toplarım da, her an yolda kalabilir vites geçmiyor bazen agdjahfjjs patlamayalım
Beril_Terzi Ben buluşma yerine yakınım gelmeyide çok isterim ama Ankara ya ay sonunda dönüyorum☺️İleri bir tarihte bir daha yaparsanız gelirim☺️
Sevval41 Son haftalarımda olmasam bende gelmek çok isterdim ama Akyurttan gelmesi çok zor bu sıcaklarda ya