UmutsuzPolyanna Melike 2 çocukla 2 otobüs yapıp 1 km ye yakın yürümem gerek djjdjf Allah aşkına gelin şunu gençlik parkı yapalım 🤣🤣🤣 ulen ben niye ehliyetimi almadım yaaaa 🤣
Aag06 UmutsuzPolyanna ulan sen son durak 1 km uzak nerde iniyon de bana ben alirim yakin olan insanlari Sensiz olmaz asla kafayi yerim sen yoksan 😂halk ekmek alacam bak
UmutsuzPolyanna Aag06 100 mt buradaki durağa 100 mt 2. Bineceğim otobüs durağına yürüycem 600 mt. De inince yürüycem etti mi 800 mt kdjdjdj🤣 Halk ekmek varsa ben bunu bi düşünürüm kxkjfjf
cns__ tgcetprk seninle aynı durumdayım ben de, başlığı görünce aşırı sevindim ama Çarşamba günü olması beni üzdü çünkü çalışıyorum 🥺
NaimeYilmaz Annelerimiz keyifli vakit geçirir inşallah💜 HappyKids Forum’da İstanbul buluşması için post sabitlendi. Onu da buradan duyuralım. 🥰
UmutsuzPolyanna hepoyleolurzaten ya gerçekten çok gelmek istiyorum ama nasıl olcak her şeyden önce benim 1 numara biraz haşin bir erkek orada hepimizin burnundan getirir 🤣🤣🤣