Ceroy gazetecimom ay beni de çağırın kaşmire bende bu sıcakda kalkıp gidemem ki çukurambara eryamandan
Nefinay-91 Melike ayy bende yeni gördüm gökkuşağındayım bende geliyorum gerçekten ankaraya yeni taşınmış biri olarak kaçırmazsam çok sevineceğim🥰
birmeleginannesiiii Aag06 yüzde doksan gelirim hatta o gün doktora gitmem lazım ama salıya alıcam randevumu 😅 Yenimahalleden gelicem inşallah, sen
birmeleginannesiiii Aag06 keşke herkes oturuyor olsa koruda randevum var 14.20de. Çok yakın. Bitince gelsem de iyi olur aslında ama hemen kalkarsınız diye endişeliyim😅
Miniktirtil Ayyy kaçta biter acaba 15.30 da randevum var gaziden konum 10 dakika gösteriyor kimse kalkmazsa ugrardim 🤦🏼♀️
hepoyleolurzaten Miniktirtil Oturulur herhalde ya duruma göre ama zaten herkes 14.00 de orada olamaz yani gecikmeli olabilir
Aag06 birmeleginannesiiii yok ay kalkilmaz hemen ben tek basima bile gitsem 1 saat oturmadan kalkmam oyle deyim sana 😂😂😂😂
birmeleginannesiiii Aag06 ahahah tamam randevuyu değiştiremezsem geç de olsa gelirim inşallah bir aksilik olmazsa ☺️