kalbiminpariltisi Allahım hayırlısını nasip etsin kimse bilemez hayırlı şermi sonucunda .Hiçbirsey insan planına göre ilerlemez Allahım ol dedimi der bu böyledir . Velhasıl ben bi sıkıntım yol görünürde olmadı bildigin 2,5 sene hamile kalamadım 2.ye büyük kızım 4 yaşına girecek 3-4 ay sonra, ancak hamile kalabildim .Herhalde dedik bi sorun var kısır oldum birden .Herşey Allah’ın taktiri o yüzden oyle düşün poszitif ol olucagına varır hersey .Herşey gönlünce olur umarım 🌸