Deletedmom52620 sagol canim. Seninde basın sagolsun, geçmiş olsun çok. Onlar bizi cennetin kapısında bekleyecekler . Allah onlara hadi cennete girin dediğinde onlar göbek bağını annelerine atıp çekip yanlarına alıp öyle cennete girecekler. Ne mutlu ki Rabbım bize bunu insallah yaşatacak. Bu hayat bir sınav Rabbım alir sınar, verir sınar. Bazı annelerden duyarız keşke doğmasaydın, keşke dogurmasaydim diye değil mi ne kadar ağır… Sen hayal kurmaya , istemeye devam et . Duanda ısrarcı ol yeter ki . bu hayatta kimin ne hayali varsa Allah onu yasatmadan almazmis yanına o hayali boşa kurdurmazmis. Benimde başıma geldiği için seni çok iyi anlayabiliyorum en kısa zamanda , hayırlısıyla, hayirlisiysa bu duyguyu yasamayi nasip etsin sana rabbim ve isteyen herkese . Asla umudunu kaybetme❤🕊🕊🕊 cennette bizi bekleyen evlatlarımız var ne mutlu, en güzel yerde hemde …