esmerella37 ben de sizin gibi düşünüyordum ve çocuk fikrinden tamamen uzaklaşmıştım. Tüp bebek, aşılama denemediğim yöntem tedavi kalmadı bi sebepte yoktu. Hiç beklemediğim bi anda 5 senenin sonunda adetimin gecikmesiyle sorun mu var diye gittiğimde doktor hayırlı olsun dedi. Umudunuzu kaybetmeyin 🌸