Papiiii bu durum bizdede öyle ama bende polikistik var yumurta tembelliği ve çalışmama sorunu sadece eşimin ailesi biliyor annesi babası eşim vs kendi aileme söyler gibi oldum sonra kendi annem dedi ki iyi olmuş ayı gibisin zaten senin çocuğun olmaz olmayacak kocanda sigara içip duruyor sizden bi bok olmaz dedi o zaman hamilelik vardı çok zoruma gitti söylemedim hamile olduğumu teyzemin kızına söyledim o annesine annesi başkasına derken herkes duydu ben bişey yerken onu yeme içerken bunu içme su iç felan diye daha ilk günden baskı yaptılar bazı olaylar yüzünden düşük yapmıştım strese bağlı olarak
Babaannesi eşimin ne zaman doğuruyorsun doğur artık bende görüyüm felan diyor tek oda değil dıdısının dıdısı çocuk yap Veya yapma diye konuşuyorlar kendi tarafım yapma daha 3 5 sene daha dur diyorlar bazıları yap beraber büyürsünüz diyorlar tedavi sürecini bilmeyenler bende siz mi bakacaksınız diyorum hepsinede onlar daha çok etkiliyor beni negatif gördükçe ben daha kötü oluyorum baskı yapıldıkça herkese herşeyi söylemeye başladım herkes haddini yerini bilsin