Papiiii ben bu yaşıma kadar elalemin dediklerini hiç önemsemedim aşım ekmeğim kimseden gelmiyor çünkü.Evlendiğim ilk yıl eşimin memleketinde adım kısıra çıktı hepsinin ağzının payını verdim daha tek kelime edemiyorlar.Oğlumla ilgili birsürü şey duyuyorum ikimciye hamileyim neler duyuyorum ve ben gene hepsine cevaplarını verip susturuyorum.Bana kırılmış etmiş beni ilgilendirmiyor.kırılmak laf yemek istemiyorsa susmasını bilicek o elalem.Bu hayat senin ister çocuk yaparsın ister yapmazsın kime ne.Bak eşinde destek oluyor ne güzel bişiy bu.Hiçbirşeyi kafana takma verende alanda Rabbim.Herşeyin bi zamanı vardır güzelim o zamanı bekliyorsun sen şuan.Allah bu dualarını kabul edip tez zamanda güzel evlatlar versin sana🥰🙏🙏