Papiiii ah kuzun allahım yardımcın olsun bende iki ay önce 6,5 aylık ölü doğum yaptım bebeğim anne karnında beyin kanaması geçirmiş. Suni sancı verdiler normal doğumla aldılar benden yavrumu. Ondan sonra korunma falan yaşamadık. Bu ay adetim 5gün gecikti ve kremsi akıntım vardı bu sabah negatifi gördüm bende. Ve sabrım kalmadı benimde ama allahtan Ümit kesilmez diyip susuyorum