Glcndfn Takvime göre son 2 gün diyo. Geçen hafta bu gün muayenede Doktorumuz 27 sine kadar bekleyebiliriz dedi Dünden beri akıntı var bel ağrısı var. Yarın kontrolümüz var heyecan korku karışık bekliyoruz kızçemin keyfine kaldık bakalım 🤗
busraguness61 Glcndfn yaa az kalmış sağlıkla gelsin inşallah 🌸 benim kızçede öyle kasık ağrılarım ve kramplarım oluyor herşey gönlümüzce olsun😊
busraguness61 Kubraa033 maşallah en güzel zamanlar inşallah çabucak geçer 🤭 ama son aylar hiç geçmiyor gerçekten 😊😊
irem-1999-54 busraguness61 139 gün var bizim daha çok var hetkes sağlıklı şekilde yavrusunu kucana alır inşallah 😇♥️
ElfBrnveminikkizim nutsa benim kızım biberon hiç almadı, sağdığım sütler boşa gidiyordu. Ama yine de iyiki almışım dedim, göğüs dolunca ağrı yapıyor. Başlarda bebek iyi ememiyor, sütü arttırmak için çok iyi oluyor. Ne kadar sağar ve emzirirseniz sütünüz o kadar artar
busraguness61 De25 benimde kasık ağrılarım artık çekilemiyor gibi 🤭 rabbim yardımcımız olsun inşallah 🫠
Cano26 busraguness61 son 3 ama ne gelen varr ne gidenn beklemedeyiz pazartesiye kadar gelmesse suni sancı ile başlatacaklar 😏
ElfBrnveminikkizim nutsa philips avent. Ama biçok çeşit var, şimdi çok pahalandı herşey. Belki daha uygun olan alınıp denenebilir. Ben 5yıl önce almıştım
DilaCan nutsa a101 e bugün kiwi markasının otomatik süt pompası geldi yorumları iyi duruyor fiyatı da gayet uygun