busraguness61 Kb_plt heran herşey olabilir 🤭 hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum ağrısız acısız rabbim yardımcın olsun 🌸🫠
nutsa angela4 merhaba bir şey sormak olurmu? Süt sığma pompası almak karar veremedım. Sız aldınızmı acaba?
ElfBrnveminikkizim nutsa benim kızım biberon hiç almadı, sağdığım sütler boşa gidiyordu. Ama yine de iyiki almışım dedim, göğüs dolunca ağrı yapıyor. Başlarda bebek iyi ememiyor, sütü arttırmak için çok iyi oluyor. Ne kadar sağar ve emzirirseniz sütünüz o kadar artar
Ebrar_63 busraguness61 40 haftami bugün doldurdum 3 cm acikligim var yarına kadar gelmezse suni vercekler dua edin kendi sancım başlasın
busraguness61 Ebrar_63 inşallah herşey gönlündeki gibi olur rabbim sağ salim kucağına almayı nasiptsin hayırlı ve saplıklı doğumlar diliyorum🌸😇
busraguness61 Gmzbiri bu kızların geleceği yok sanırım nazlı bu kızlar :) sağlıklı ve vaktinde doğumlar diliyorum 🌸
busraguness61 Havva34 kesinlikle kendileri geleceği zamanı bilirler o yüzden biz beklemeye devam edemim 😄
Sehenz dddy benim de son 16 🥳 akşam 8den beri ağrım var orta şiddetli gibi ama tedirgin ediyor doktora gidicem bakalım gerçekten de son 16 mı
Kelebek97 busraguness61 Uygulama Son 3 gösteriyor ama normal olduğu için 41. haftaya kadar bekleyeceğiz 🤭
busraguness61 Kelebek97 benimde normal doğum olcağaı için sanırım 40 haftaları geçireceğiz sağlıklı doğumlar diliyorum 🌸