busraguness61 Senbanabanude benimde normal olacağı için sanırım biraz daha bekleyeceğiz😊 hayırlı doğumlar diliyorum🌸
busraguness61 _meltem2 aa 1 gün arayla 🤭 belkide aynı anda doğadabilirler sağlıkla gelsin inşallah 😍😇
busraguness61 MeriHera maşallah bitmiş gibi birşey inşallaaah sağ salim kucağına alırsın hyırlı doğumlar diliyorum 🌸😇
busraguness61 Kb_plt heran herşey olabilir 🤭 hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum ağrısız acısız rabbim yardımcın olsun 🌸🫠
busraguness61 Ebrar_63 inşallah herşey gönlündeki gibi olur rabbim sağ salim kucağına almayı nasiptsin hayırlı ve saplıklı doğumlar diliyorum🌸😇
busraguness61 Gmzbiri bu kızların geleceği yok sanırım nazlı bu kızlar :) sağlıklı ve vaktinde doğumlar diliyorum 🌸
busraguness61 Havva34 kesinlikle kendileri geleceği zamanı bilirler o yüzden biz beklemeye devam edemim 😄
Elvanguzel busraguness61 Amin inşallah hep birlikte sağlıkla zamanında yavrularımızı kucagimiza alalim ❤️
busraguness61 Kelebek97 benimde normal doğum olcağaı için sanırım 40 haftaları geçireceğiz sağlıklı doğumlar diliyorum 🌸