sumsaner Denizovski benim de aynı bana da 3 eylül verdi tarihi şu an 35+1 deyim inşallah sağlıkla kucağımıza alırız ☺️
Efdalya sumsaner bende 35 .2 yim daha tarih vermedi çarşamba günü gidicem keşke banada en yakın zamana verse çok zor artık
northandmother benguuusk 36+2 aşırı sancılarım var nst de çıkıyor ama açıklık yok evde bekliyoruz bakalım beyefendi ne zaman teşrif edecek 😅😅
benguuusk Benjaminannesi nasıl yaza gelmıyor Eylül başı doğum uygulamaya göre daha erken gelse gelmıyor
tezecikanne benguuusk 36+3 bende ayni şeyleri yaşıyorum bende baş ağrısı ve sancı da var öyle ki 2 gün önce hastaneye gittik sancilardan ve doktorum sınırda olduğunu biraz daha siddetlenirse yatış yapacağını söyledi neyse ki sancılar sakinledi evime geldim dün öğleden sonra çok sakinledi sancılar ağrılar rahatladım biraz
Denizovski Burcutf Bebişin kilosu iyiyse ertelemeyin bence risk durumu olunca doktorlar da haklı bizi tehlikeye sokmak istemiyorlar. Ben de korkuyordum baya hazır değilim dedim doktora sağ olsun terapi gibi yarım saat konuştu rahatladım biraz ☺️Pozitif düşünelim sonu iyi olsun. Sağ salim kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻
Hilal0606 37+1 deyiz. Bu haftaya kadar yine iyiydim. Sicaklar yüzünden soğuk su içmekten hasta oldum. Ateş, vücut ağrıları vs. Çok kötüyüm. Dua edin kızlar iyileşmeden gelmesin kızım. Doğurmaya gücüm yok şuan
Anne4142 benguuusk 36+4 Allah affetsin bu hamileliğin ilk ve son olmasını diliyorum. Ailem uzakta. İnsanlardan yardım istemeden bu günlere gelmiş biriyim. Benim yapıma çok ters bir halmış. Keyif filan alamıyorum. Hızlı hızlı haraket eden biriyken slow motion takılıyorum sürekli kasılıyor karnım nereye yatsam bilemiyorum. 37 de çatı muayenesi olacağım. Darsa 38 değilse 40 ıb yolunu gözlicez. Allahım herkesin kucağına bebeğini sağlıkla almasını nasip etsin
hulyademr Canpolat neredesiniz? Ben Antalyalıyım ama urfa da yaşıyorum. Nemden dolayı Antalyaya gidemiyorum, doğum yakın diye urfadan da ayrılamıyorum iki ateş arasındayım bende 😄😄
Canpolat hulyademr Batman ilçesindeyim +nem +sıcaklık nefesimi kesiyor bide bizim buralar da ağaç pek yok o yüzden gram esmiyor. Rüzgar olunca Toz toprak olarak toz rüzgarı oluyor camlar falan hep kapalı gram açamam 😀
Berosert sedakeskin doktorum da ilk şekerden şüphelendi bu yüzden şeker yüklemeside yaptırdım çıkmadı. Kendim de zayıfım ama yinede genetik büyük ihtimalle
Gzdde benguuusk 36+4 olduk mide yanmasına mide koruyucu ve şurup içiyorum yoksa günlerim zehir oluyor.gece agrılardan dönmekte zorluk cekiyorum belden aşagısı fena agrıyor..