Bizde oğlumla 36+4 teyiz en son ayın 9undaki randevumuzda bebeğin 3 kg olduğunu söylemişti doktorumuz. Artık ağırlaştığı için iş yaparken zorlanıyorum ayaklarım şişiyor , karnım belim ağrıyor zaten sıcak 😔 hele gece artan mide yanmaları ve 1 er saat ara ile gelen wc ihtiyacı beni bitirdi .. bende bir an önce doğsun istiyorum ama kısmet ne zamansa o zaman sağ sağlim gelsin de artık katlanacağız mecbur 🤷🏼♀️