Efdalya sumsaner bende 35 .2 yim daha tarih vermedi çarşamba günü gidicem keşke banada en yakın zamana verse çok zor artık
Misssitare benguuusk 33+4 bebişim baya ağırlaştı bunu hissedebiliyorum. Beni en çok zorlayan bacak ağrısı. Hiç halim kalmıyor, markete bile çıkasım gelmiyor.🥴
miroski_22 benguuusk 38in içindeyiz bakalım normal görünüyor şuan doğum şekli o yüzden en geç ağustosun sonu eylülün başı gibi olur dedi doktorum 🤷♀️ bir an önce gelsin istiyorum artık çok ağırlastim çünkü 🙄
Berosert sedakeskin doktorum da ilk şekerden şüphelendi bu yüzden şeker yüklemeside yaptırdım çıkmadı. Kendim de zayıfım ama yinede genetik büyük ihtimalle
leona98 benguuusk 31+6 benim mide yanmam bana o kadar cok cekdirdi ki. En cok beni o zorladi. Su anda da sicaklar ve mide yanmasindan fenalik geldi😵💫
Naz0123 benguuusk uygulana son 40 desede 15 20 en fazla bakalım hayırlısı .büyük ihtimal kovit oldum ama iyiyim şukur 😁 herseyimiz hazır bekliyoruz