benguuusk evet onu biliyorum ilk iki gebeliğimde banada ciğer geliştirici yaptılar ama erken olduğu ve zayıf oldukları için kuvezde yattı çocuklarım o yüzden sordum yani 2500 geçtiyse zaten problem yok ciğer geliştirici de olmuşsunuz sağlıkla dogsunlar
Bende 40 haftayı beklemek istemiyorum gerçekten yoruldum sıcaklar da dediğiniz gibi cabası yani