-Egeninannesi- benguuusk 34+1 haftalık olduk sıcak basması ve arada toplamalar dışında bi sıkıntımız yok çok şükür ama bu 2. gebelik çok yoruluyorum bebeğim 2 yaşına giricek bide onun peşinde koşmak var tabi😁
Denizovski vesilece Evet sezaryen total plasenta previa olduğu için bekletip seni riske atamam diyor doktor.
sumsaner Denizovski benim de aynı bana da 3 eylül verdi tarihi şu an 35+1 deyim inşallah sağlıkla kucağımıza alırız ☺️
Berosert benguuusk daha bugün gittim ama bir şey söylemedi nasip olursa normal istiyorum. Sadece bi keresinde fazla iri olursa zor olacağını söyledi onun dışında sıkıntı yok
benguuusk Berosert bana normal dedi 4 bulabilir o zaman düşünürüz sezaryan dedi ama ben normalden korkuyorum
_mira_2022 benguuusk 34 haftalık olduk. havanın sıcaklığı mide yanması baş bel ağrısı kasık ağrısı son zamanlarda biraz zorlanıyoruz.
Eliferimm benguuusk 33+1 arada çok halsizlik hissediyorum, arada ağrılarım oluyor, sıcaktan bazen çok daralıyorum buz aküsü koyuyorum vücuduma kalbim çarpıntı yapıyor serinleyince geçiyor. Birde doğumdan çok korkuyorum stres benleri çıktı boynumda 🥺
Elvanguzel benguuusk yaa bende nişan bekliyorum bakalım her an gelecekmiş bir his var içimde sürekli takipteyim sancılarım sıklaştı 37.haftayi görürüz inşallah ondan sonra hemen doğsun istiyorum iri bir bebek olacak yoksa çok zorlanirim gibime de geliyor İnşallah hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli doğar yavrularımız 🙏
benguuusk Elvanguzel benim Nişanım erken geldi iğne ile durdurdu şuan 36+3 haftalığız gelen giden yok 🙏
Elvanguzel benguuusk ayy hadi inşallah sağlıkla dogururuz hep birlikte kilosu nasıl bebişin inşallah dogsada 2500 geçtiyse gerek kalmaz kuveze 🙏