Baharliva AliBarlas2816 3 kilo aldım maalesef. Karnım ilkinde olduğu gibi bana göre büyük 58 kiloyum. Cinsiyet kiz
AliBarlas2816 Baharliva benim ilk daha o yüzden de küçük olabilir belki karnım kilomuz da aynıymış ama bizim cinsiyetimiz teke 🤭
Beyza-M Bende 19+3 🌸 bugün tartıldım 74 ile hamile kalmıştım -1 kilodayım gram kilo almamışım ama göbegim kocaman oldu göğüslerim şişti maşaallah bebeğim de gelişimine göre ileride 🥰
Beyza-M AliBarlas2816 her yerde diyorum da kendi kendime nazar edip +20 kiloyla doğuma girmezsem iyidir 😂🥰
mucize_bebekk AliBarlas2816 maalesef ilk 3 Ay su dahi içemedim bulantılardan çok kötüydüüüü 🤦♀️ Allaha şükür geçti artık ara ara yine olsada eskisi gibi değil
AliBarlas2816 mucize_bebekk yaaa benim çok şiddetli bulantım olmamasına rağmen olan kısım bile zorlamıstı sizi düşünemedim şu an yanmalar ekşimeler başladı bende Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🎈
mucize_bebekk AliBarlas2816 aminn aynen öyle bulantı geçti şimdi yanmalar başladı Rabbim gerçekten hepimizin yardımcısı olsun 🤲💞
seymaanurr Bizde 19+4 olduk hiç kilo almadım göbekte bitek bana çıkmış gibi geliyor iş yerinde hiç belli değil deyip duruyorlar ama süreç nasıl gider bilmem bundan sonra hızlı kilo alınıyor diye okumuştum ☺️
limoncicegimFO AliBarlas2816 biz de 18 haftaligiz cnm göbeğim yok hamile değil gibiyim ve hiç kilo almadım daha
AliBarlas2816 HavvaSonmez03 50 kiloyla hamile kalmak da biraz şov bence 🤣 seninle sanki bı grupta daha denk gelmiştik gibi hissediyorum ama çıkaramadım konu başlığı neydi 🤭🤭
AliBarlas2816 HavvaSonmez03 buldum göbüşlü fotoğrafları görelim grubuymus ve orda da gobeksizligimizden konusmusuz🤣
AliBarlas2816 HavvaSonmez03 ama insan hamile olduğunu dışardan da görmek istiyor 😍 bı de insanlar eee nasıl hamilesin göbeğin nerde tarzı konuşunca ister istemez modumuz düşüyor densiz çok bu hayatta 😁