AliBarlas2816 HavvaSonmez03 ama insan hamile olduğunu dışardan da görmek istiyor 😍 bı de insanlar eee nasıl hamilesin göbeğin nerde tarzı konuşunca ister istemez modumuz düşüyor densiz çok bu hayatta 😁
HavvaSonmez03 AliBarlas2816 yani manken gibiyiz çekemiyolar bizi 😂😂 ama genede hafiften çıksın beaa 🤭
AliBarlas2816 HavvaSonmez03 ahahahah bende öyle diyorum fit bir gebeyim diye kıskanmayın diyorum 😃😃 amaaann gelişimleri geri olmasın sağlıklı olsunlar da varsın dışardan görünmesin sıpalar 🐣🎈
AliBarlas2816 HavvaSonmez03 10 Ocak diyolar ama bakalım doğum ücretleri iyice artmadan doğar insaAllah 😁 bı de kırk hafta durur gibi hissetmiyorum ben yaaa bu arada benim erkek senin cinsiyet doğum ne durumda muhtemel senin de 10 ocaktir 🤣🤣🤣
HavvaSonmez03 AliBarlas2816 yaa benimkide 10 ocakk 😂😂 benim cinsiyet belli değil daha yurt dışında 5 aydan önce söylemiyolar çıldırcam meraktan 2 hafta sonra öğrenicem , inşallah gösterir göstermez diye korkuyom o zaman daha çok çıldırırım 😂
Ysfgl_3003 Merhabalar İstanbul’da devlet hastanesine detaylı ultrason yaptıran var mı ? Yapan ya da yaptıracaklar bilgi verirse çok mutlu olurum 🐣
AliBarlas2816 Ysfgl_3003 ben Bursa’da oturuyorum doktor/ hastane ve İstanbul etiketli gruplara sorarsanız daha hızlı bilgi alırsınız 😊
Fatma_s AliBarlas2816 ben hiç almadım canım 19. Haftaya gireceğiz. 😊 Gören herkes banada nasıl ya ben senden daha çok hamileyim diyor ben akşamı 2 metre yatıyorum nazardan🤣
Ysfgl_3003 HavvaSonmez03 çikolata yiyip gidin diyorlar o zaman hareketlerinden daha iyi belli oluyormuş. Kontrole gittiğinde uyuyor olabilirler dediler ben öyle yapcam 😂😂
AliBarlas2816 HavvaSonmez03 yaaa gurbetçisin demek kıyamam🥺 insaAllah gösterir beee öğrenince bana da yaz merak ettim bakam kim önce doğuracak 😁
AliBarlas2816 Ysfgl_3003 HavvaSonmez03 benimki ikili testte yerinde durmadı bı ay sonraki kontrolde çikolata yedim meyve suyu içtim tuvaletimi tuttum gram kıpırdamadı🤣🤣🤣doktor karnımı çalkaladı gene yok doktorum bile aksi olacak galiba demişti 🤭🤣
Ysfgl_3003 HavvaSonmez03 valla bende mantıklı buldum eltim çikolata falan yiyince bebek baya hareketli oluyordı. Benim ilk hamileliğim henüz hissedemeden tekmeleri
HavvaSonmez03 Ysfgl_3003 ama benimki zaten hiç uyumuyoki çok kırmaşıyo çikolata yesem cice felaket olur hiç göremem 😂😂
Ysfgl_3003 AliBarlas2816 yaaaaa gerçekten mi ben çok istiyorum sürekli hareket etmesini 🥰 bazen karnıma dokunup bana istediğin kadar tekme atabilirsin diyorum 😂😂
HavvaSonmez03 AliBarlas2816 benimki kıpır kıpır vallah hiç durmuyo o yüzden korkuyom göstermez diye 😂😂🤦🏼♀️
AliBarlas2816 HavvaSonmez03 ben yeni yeni başladım hissetmeye onu bile hala tam çözemiyorum 🤣 bu akşam iki defa karnıma çarptı kaçtı gibi oldu ama neresiydi naptı hiç bı fikrim yok😂