Nujinkanat yaklaşık bir yol gibi bi süredir deniyoruz artık neden olmuyo diye doktora gitmiştik. Rahim filmi, sperm testi istedi. Sperm testinde bi şey çıkmadı. Şimdi kimyasal olunca da doktor en azından gebe kalabiliyomuşsun bi sıkıntı yokmuş dedi. Şu an tekrar doktora gidip süreci devam mı ettirmeliyim yoksa bi sıkıntı yokmuş diyip akışına mı bırakmalıyım biraz bilmiyorum