Stardust canım hamilesin hayırlı olsun. Adet görmeden gebe kalınmaz diye bir şey yok . Önce yumurtlarız ,yumurta spermle karşılaşmazsa 14 gün sonra kanama görülür. Sen 3 ay adet görmemişsin ve 3 ayın sonunda yumurtlamışsın,ilişkinde denk gelmiş ki yumurta döllenmiş. Döllenmemiş olsa adet olacaktın yani.