Stardust okudum yorumları üzülmeyin. Ben ilk bebeğimi kaybettim malesef 13 haftalıkken. 1 sene olmadı. Tam sevindim testim pozitif çıktı malesef 2.kimyasal gebelikmiş. 1 ay sonra oğluma hamile olduğumu öğrendim. Umudunuzu kaybetmeyin rabbim aratmasın inşallah çok çok dua edicem 🤲