Normal doğum yaptıgım için ben ne hasta bezi ne hijyenik pedlerde rahat edemedim hava sıcaktı dikişlerim acıyordu içinde onun. Gazlı bezi pamuga sarıp kullanıyordum çok rahat ediyordum hiç yanma ve dikişlerde acı olmadı o şekilde. Daha rahat ettim yani.