mrs_elisah Nil- rica ederim şuan 2. Ye hamileyim geçen sene doğum yapmıştım. Şimdi 85 kiloyum xl alacağım doğuma kadar 90 olurum tabi
Nil- mrs_elisah bende 79-80 arası gidip geliyorum 1 ay var en fazla 4-5 kilo alsam xl en mantıklısı evet size de güzel sağlıklı bir doğum diliyorumm☺️
durulina7 kalbimdekideniz sezaryen doğum yaptım bir paket kullandım kesinlikle çok rahat tavsiye ederim
Mervyksl kalbimdekideniz ilk günler depend kullandım daha sonra ped kullandım. Doğumdan sonra kanama biraz daha fazla oluyor ama ilerleyen günlerde damla damla geliyor adet kanından az. Alırsanız da 1 paket alın. Ben 2 paket almıştım birini bitireyim diye kullandım bitince de normal ped kullanmaya başladım.
Menek16 kalbimdekideniz 8 agustos da dogum yaptım normal düşünürken acil sezaryene alındım lohusa pedi kullandım zorlanmadım açıkcası depend hiç almadım gerek görürsem aldırırım diye düşündüm ama gerek kalmadı şuan normal orkid gece pede geçtim
Zeynep1997 67 kiloyum 160 boyum 2 ayım kaldı 70lerde doğum yaparım diye düşünüyorum. Hangi beden almaliyim ve kaç adet alsam yeterli olur
Cnsu2 Hamileliğim son zamanlari da dogumdan sonra 15 20 gun kanamam oldu ozamanda depend kullandim.. çok çok rahat ettim yine alicam🙏trendyolda indirimli oluyor takip edin
Deletedmom987 Sezaryen doğum yaptım 14 temmuzda. Depend kullandım aşırı rahat ettim gerçekten. Eve çıktıktan sonra da kullandım. 1 paketi tüm bitirdim rahat yetti bana 1 paket.
Morkelebek26 kalbimdekideniz kuzum bnde daha doğum yapmadım ama özel günlerim çok yoğun kanamalı geçerdi o hasta kilodundan kullndım üstünede orkid koyardım bayağı rahat yatardım oturur kalkardım taştı mı çıktımı derdi olmuyordu 🙈
Deletedmom_110 kalbimdekideniz Bence gereksiz bir ürün hastanede hemşireler zaten hasta bezi bağladılar ve iki saatte bir gelip değiştiler eve geçince de kanama öyle çok değildi ped kullandim gayet rahattım