CEYDAASH Kayısı çayı içtiğim sürece hiç çıkmıyor geçti, 5 6 gün içmedim mesela kendimi denemek için kabız olmadığım halde ve zorlamadığım halde çok küçük çıktı mesela dün acısız tabi bu bugüne geçti, demek ki kayısı çayı içip hafif ishal gbi çıkarmak daha iyi olucak diye düşündüm öyle hergün içip ishal olmayın ama bünyenizin durumuna göre 2 3 günde bir için sadece kolay çıkarıp hemoroid olmamak için, ben zorunlu sezeryan olucam bide o yüzden dikişleri zorlamamak içinde içicem doğumdan önce ve sonra