haziransekiz hem doktorumun dediğine göre hem ameliyat olanlardan dinlediğime göre ameliyattan sonra bütün ağrılar bitiyor ve ertesi gün herkes normal hayatına dönüyormuş. Ameliyatta zaten 15dk falan sürdü. Neden bilmiyorum ama bende öyle olmadı. Ameliyat sonrası hastanede kaldığım gün ve ondan sonraki bir hafta çok ağrım oldu, acile iğne yaptırmaya gittik doktora tekrar muayene oldum bi sorun mu var diye yok diyor. İyileşmesi dikiş her şey gayet iyi neden ağrıyor anlayamadım diyor o da. Normalde ertesi gün herkes iyileşir el ayak öper olurlar hocam kurtardın bizi bu ağrıdan diye ama sen ağrısı bu kadar olan devam eden ilk hastamsın karşılaştığım falan dedi hatta. Yani o sıra ne vardı anlamadık o ağrılı geçen bir haftadan sonra geçti şükür. Lavaboya çıkmada sorun yaşamazsam hiç bi sıkıntı yok ama biraz zorlanır gibi olunca yine batıyor. Eskisi gibi değil tabi eskisine göre çok şükür binlerce kat daha iyiyim