Mrv135 CEYDAASH Allah Allah ilk defa duydum bunu. Acaba bebekten dolayı organlar aşağı doğru baskı yaptığı için mi çıkıyor sizinki?
CEYDAASH Mrv135 olabilir ebede öyle söyledi hamilelikte olma sebebi oymuş zaten bebek baskı yaptığı içinmiş
Tueaksy Bende zaten hamile kalmadan önce vardı son günlerimdeyim ve beni zorlamaya başladı artık kayısı falan ye rahatlatiyo
haziransekiz kayaa0 özelde ne kadara oldunuz ameliyat. Benden dün 16 bin TL istediler. Bende devlete randevu aldım
El123 kayaa0 allah ra, ı olsun kızlar bugun okdar ıyımkı esım gun kurusu almıstı suya koyup sabah ıcıyorum o fayda ettı sanırım bıde kayısı cayını alıp denıcem bendede ıse yarar ınslalah🙏
ilosmoms CEYDAASH canım bende de normal doğumdan sonra olmuştu sağlık ocağına gittim krem verai sürdüm 3 gün düzenli geçti çok zor Allah şifa versin.
ilosmoms CEYDAASH pfizer proctolog rektal krem ben kullandığım da gebe değildim bence sende bir hekime danışmadan kullanma ne olur ne olmaz canım
haziransekiz ruzgar0121 küçüldü şişliği falan geçti ağrı yok acı yememeye ve kabız olmamaya çalışıyorum . Daflon hapı alıp için çok iyi geliyor
Sahranr ruzgar0121 malesef benim küçüklüğümden beri var geçmiyor hicbirzaman doğumdan sonra belki aldırtırım dayanilcak gibi değil