Kızlar 36 haftalık olduk ve çok üzgünüm ki , ne olduğunu bile başıma gelince öğrendiğim bir rahatsızlığım oldu. 3 gündür şişliğim var. Makatta içinn dışına çıkması diye arattığım şeyin adı dış hemoroidmiş. Bu hastalığın oluşma sebepleri arasında gebelik var. Bu rahatsızlığı yaşayan hamişler var mı. Bir akıl verin