Mucize_mm benimde erkenden başlamıştı valla çalışan bir insan olarak çok zor ben evde olduğum halde zorlandım doğum yapana kadar ama rabbim kolaylığını versin inşallah hamilelik surecinize göre çalışıp calisamayacaginiza karar verirsiniz zaten inşallah sizin içinde herşey yolunda gider İkizler genelde erken doğdukları için bence herşeye dikkat etmek gerekiyor