Mucize_mm amin Allah razı olsun canım valla hamileliğim ilk başlarda aşırı bulantı ile geçti ve benim ic karnım dar olduğu için karnımin büyümesi 3 aydan sonra hemen başladı çabuk ağırlaşmıştım anlayacağın her işimi kendim gördüm Allah’a çok şükür ama tabiki bu süreçte eş destegi çok önemli ve eşim her daim yanımdaydı o olmasa hiç birşey yapamazdim ben ne yuruyebiliyor ne oturabiliyor nede kalkabiliyordum birde 2 tane daha çocuğum vardı düşünün ama herkesin desteği ile güzel bir hamilelik geçirdim ve benim karnım aşırı derecede büyüktü zaten agirlastiktan sonra her yerin çıkacak gibi oluyor bol bol oturup dinlenmelisin yatmalisin ikiz gebelik tek hamileliğe göre çok özen isteyen birşey sonuçta 3 can taşıyor oluyorsun rabbim herkese sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin süreç zor gecsede Allah’a şükür evlatlarım sapasağlam yanımda büyüdük bile zaman çok çabuk geçiyor ve ikiz annesi olmak kadar güzel bir duygu daha yok 😌