Sebnem55 8.haftada birden baslayan kanamayla ogrendim buyuk bir kanama alanımın oldugunu.1.5ay boyunca hergun kanamam oldu.igneler ilaclar cok sukur sonra durdu.simdi 26 haftamiz bitiyor.umutla bekliyoruz oglusumuzu💙💙💙
81anne Sebnem55 hep yattınızmı kanamanız oldugu için peki benimde alanım var ve sürekli kanamam oluyor😣
MomBse Kardelennnnnuygr bana hiç öyle demedi bunu bi boşluk olarak düşün yapısal birsey takma birsey olmaz bundan dedi ama nasıl takmayım hatta bu yüzden doktor değiştirdim ikiside aynı şeyi dedi yani bende sasırdım ama içim hiç rahat değil insanın içinde canından can varken bide böyle bi sıkıntı varken tek dedikleri takma relax ol olayım da madem bitti durdu kesildi kanama deyin olayım yani bendee
Kardelennnnnuygr MomBse bana tam olarak oyle dedi ama kanama alanı yüzünden bebek plesantası aşağıda kalırmış çok büyürse ve beslenemez oksijensiz bile kalırmış Allah korusun.
MomBse Kardelennnnnuygr ben aşağıda olması gibi bi durum yok değil mi dedim o çok başka birsey Allah korusun öyle olsa hemen farkederiz çok riskli birsey dedi
Sebnem55 Kardelennnnnuygr istirahat edip ilaçlarını kullanırsan geçer canim inş.benim 1.5 ay süren kanamam bile geçti ilaç ve istirahat sayesinde.hayırlısı...
Kardelennnnnuygr AysegulAloluAcikgoz amin inşallah canım tabi herkeste olan bir şey değil bilmemen gayet normal ☺️
EsraakanY Kardelennnnnuygr Benim vardı canım kesenin etrafında 21 mm'lik. İğne ve ilaç tedavisi oldum alanı temizledik çok şükür
Deletedmom308 Kardelennnnnuygr kanama alanı var yok gibi bi şey söylemedi. Düşük riski var dedi. Iki iğneyle progestan hap verdi. Ama ultrason kağıdında karaltılar vardı. Sanırım onlar kanama alanı. Şu an 3 gün geçti bi daha tekrarlamadı akıntım
Kardelennnnnuygr Deletedmom308 içerde kanama alanı var mı diye sormanda fayda var bendede kanama yok geçti ama kanama alanı var bende aynılarını kullanıyorum
Deletedmom308 Kardelennnnnuygr hiç aklıma gelmedi sormak. Ilk defa yaşıyorum çünkü böyle şeyler. Salı günü gidicem kontrole inşallah bi sorun yoktur 😔
mbrracnr Kardelennnnnuygr benim suan kanama alanım var doktor bir haftadan fazla sürebilir tamamen kesilmesi dedi bebeğim gayet sağlıklı ama kanamam mevcut ara ara koyu ara ara canlı kan olarak geliyor 3gin hastanede yattım iğneler serumlar gerisi rabbimin takdiri
Hulyaturhan mbrracnr aynen bende aynı durumdayım ,geçen hafta kanamam başladı 31+5haftalıkken ,3 gün hastanede yattım halen kahverengi bi şekilde sürüyor.braxton hicks kasılmaları da eşlik ediyor ara ara. Allah hayırlısını versin hepimiz için.