ebru_ecrin_demir AysegulAloluAcikgoz deletedmom503 Ben anladım sanırım rahim içindeki biriken kanama alanından bahsediyor Kardelennnnnuygr Ben ilk hamileliğimin 11 haftasında yaşadım canım rahimin içinde bebeğin kesesinin yanında kanama alanım vardı ve kanama oluyordu süreki bi süre sonra kahverengi lekeye dönüştü O rahim içindeki kanama alanıda bebek büyüdükçe kayboluyor benim tamamen kaybolması 20 li haftalarımı bulmuştu
BuseBasderici Kardelennnnnuygr Bunda anlamayacak ne var? Kese içi yada kese etrafında kanama alanı olan varmı diye soruyor. Var canım benim✋🏻
AysegulAloluAcikgoz deletedmom503 Bir cok kez de okudum acaba ben mi anlayamadim malum saatte gec oldu beynim calismadi herhalde dedim ama yok bir anlam cikaramadim hala.
AysegulAloluAcikgoz ebru_ecrin_demir Valla sagol canim endiselendim bende kanamasi mi oldu ne oldu acile mi gitti ne yaptiki cevap da yazmadi merakta ettim. Simdi anladim ne sordugunu sen soyleyince basima gelmeyince anlayamadim demekki. Rabbim sifa versin.
Kardelennnnnuygr AysegulAloluAcikgoz kesede kanama alanı oluyor ya ondan bahsetmiştim. Allah korusun kanamam yok ama kanama alanım var. İnşallah geçer.
AysegulAloluAcikgoz BuseBasderici Basima hic oyle birsey gelmedi duymadigim icinde anlamadim herseyi anlamak zorunda degiliz. Yardimci olabilmek amacli anlamadim yazdim ayrintili yazar diye. Burda ogreniyoruz bazi seyleri herkes herseyi bilecek diye bir kaide yok.
MomBse Kardelennnnnuygr benimde var 17. haftamda ortaya çıktı plesentada geçmeyen küçülmeyen kanama alanı🤦🏻♀️ Çok takma dedi doktor yapısal olsa gerek dışarı çıkmadığı takdirde ne sana ne bebeğe zararı yok dedi ilaç ve iğne kullandım ama fayda etmedi bende beklemedeyim bakalım her doktor takma dediği gevşek davrandığı için doktor değiştirdim hatta ama demekki gercekten yapacak birsey yok geçemiyormuş yani
Kardelennnnnuygr MomBse ama bana doktor çok büyürse kanama alanı bebek beslenemez dedi 😢 Allah korusun
Deletedmom308 Benim iki gün önce koyu kahverengi akıntım geldi. Hemen acile gittim düşük riski dedi iğne ve progestan verdi. Şu an hiç akıntım yok. Ama korkuyorum düzeldi mi düzelmedi mi anlamıyorum.
Deletedmom308 Çarşamba günü kontrole gittiğimde hiçbir şey yoktu. Perşembe günü bir anda oldu. Doktor çok mu yoruldun kötü bi şey mi yaşadın diye sordu. Çarşamba akşamı da eşimle büyük kavga etmiştik. Sinir krizi geçirip kendimi kasmıştım. Yüksek ihtimal bu yüzden yaşadım bunu
MomBse Kardelennnnnuygr bana hiç öyle demedi bunu bi boşluk olarak düşün yapısal birsey takma birsey olmaz bundan dedi ama nasıl takmayım hatta bu yüzden doktor değiştirdim ikiside aynı şeyi dedi yani bende sasırdım ama içim hiç rahat değil insanın içinde canından can varken bide böyle bi sıkıntı varken tek dedikleri takma relax ol olayım da madem bitti durdu kesildi kanama deyin olayım yani bendee
Deletedmom308 Kardelennnnnuygr kanama alanı var yok gibi bi şey söylemedi. Düşük riski var dedi. Iki iğneyle progestan hap verdi. Ama ultrason kağıdında karaltılar vardı. Sanırım onlar kanama alanı. Şu an 3 gün geçti bi daha tekrarlamadı akıntım
AysegulAloluAcikgoz Kardelennnnnuygr Evet canim bir bir arkadas söyledi ben duymamistim hic ondan anlayamamistim ama anladim sonradan Cok gecmis olsun rabbim sifa versin insallah. Bebegini sag salim kucagina almayi nasip etsin
mbrracnr Kardelennnnnuygr benim suan kanama alanım var doktor bir haftadan fazla sürebilir tamamen kesilmesi dedi bebeğim gayet sağlıklı ama kanamam mevcut ara ara koyu ara ara canlı kan olarak geliyor 3gin hastanede yattım iğneler serumlar gerisi rabbimin takdiri
Kardelennnnnuygr AysegulAloluAcikgoz amin inşallah canım tabi herkeste olan bir şey değil bilmemen gayet normal ☺️