Nesslihann-msr zeynep hanım benimle doğum sabahı dalga geçti hani korkuyodun epiduralden taktırmışsın diye. Açılmaları kontrole geldiler. Orada ismi yeliz olan bir ebe var genç bir kız ondanda allah razı olsun. Doğumda çalışan herkes özverili nazik ilgili içiniz rahat olsun. Sadrce tekrar söylüyorum ben kendi sancımı 1,5 hissettim sadece ölüyorum sandım. Normali epiduralsiz mümkün değil yapamazdım. Taş maş düşürdüm daha önce dayanılır sandım ama öyle değil. Ayrıca doğum sonrası enerjiye ihtiyacınız olacak. Böyle bir kolaylık varken kullanın ki sonrasında uykusuz da kalacaksınız. Ben doğurduktan sonra ayakta geziyorum diye zeynep hanım az nazlan hemn neden kalkıyosun diye de takılmıştı. O derece kolaylık. İlacın etkisi geçtiğinde rahim toplanmak için kasılıyor hele bebeğin her emişinde daha şiddetli olarak. Toparlanma ve süt için aynı hormonlar çalışıyormuş ben bilmiyordum bir problem var sandım. Halbuki olması gereken oymuş. Şükür o da bugün katlanılır seviyelerde. hala var ama azaldı. sormak istediğiniz ne varsa sorabilirsiniz. Elimden eldiğincr cevaplarım sırf korkuyorum dediniz diye olan biten ne varsa yazmaya çalıştım. Korkmayın boşuna hiç. Bebeği strese sokmaya hiç gerek yok. Rabbim gücü de veriyor cesareti de. ☺️