xBusrax zLemataLca sordum canim arka oda fiyatlari sezaryen 2350 epiduralli normal dogum 2500 tl. Ilk katta hasta kayit var ordan bu sekilde soylediler fiyatları. Zeynep hanıma da indirim yapilabiliyor mu diye sorduk yuzde 15 indirim yapariz dedi.
Esrakonyar Zumie sizinki de sezeryan mı 🤔 benim erken Doğum riskim var gününden önce gelir diye korkuyorum 🙈 bide Erbaa dan geliyorum aksi bişey olursa yetişemezden tedirginliği vs vs 🙈
Zumie Esrakonyar Ben 13 Ekim gecesi doğum yaptım Allaha şükür bebekte bende iyiyiz normal doğum oldu😇 inşallah bekleyen herkes hayırlısı ile kavuşur evladına