YeniAnne55 liman hastanesi zeynep hanım. 39 haftayı geçtim bi heyecan bi korku hepsi karışık bekliyorum. Zeynep hanım çok ilgili ve eğlenceli bi doktor. İnsana güven veriyor gerçekten ne sorsam ilgiyle cevap aldım. Kadın doğumda başlarda çok doktor aradım ama hep suriyeli gebelerin tercüman sorununa rast geldim. En son kafam attı tavsiye etmişler zeynep hanımı da gider gitmez içime sindi. Normal için beklicez günün geçerse müdahale ederiz. Sezeryanlık bi durum yok dedi. Bakalım 😰