Naz12- sirine0429 evet sol 7.5 cm bizde Mart ayından beri deniyoruz doktor banada 5-8 ay arası olmazsa tüp bebek dedi rahim filmi çektirdim tüpler açık sıkıntı yok
femme sirine0429 bende 1 sene 3 aylık evlıyım. mart ayından berı denıyoruz olmuyore. gecen a ydoktora gıttım bu 1 sene kuralını bıldıgım ıcın mecburen doktore 1 yıldır denıyoruz dedım olmuyor dedım tedavıye başlaması ıcın yoksa onlara gore erken deneyı dıyorlar gonderıyorlar ama sımdı takbe alındım bence sende öyle yapmalısın
sirine0429 femme 1 senedir deniyoruz diycem bende aynen yoksa erken diyolar. Ya belki bişey çıkmıycak inşallah ama içimdeki o şüphe beni yeyip bitiriyo kist yüzünden özellikle.inşallah sizinde hakkınızda hayırlısı olsun. Yakın zamanda kavuşun bebişinize❤️🙏🏻
ozlm-s Mzg_15 ben de Şubat ayında çektirdim. Ağrısız hsg diye geçiyordu. Normalde acı eşiği çok düşük bir insanımdır. Çok kolay geçti, korkulacak bir şey değil zaten çok da uzun sürmüyor. Lekelenme, kanama vs olmadı. 2 ay sonra hamile kaldım.
femme sirine0429 1 sene de mutlaka yoksa hiç bişi yapmıyor daha önceden bende gittim altdan yumurtalıkların ıyı devam et dedı gönderdı şok oldum doktorumu değiştırdım bu sefer 1 sene oldu dedım hemen tedavıye basladı regli olunca gel dedı horman testı yaptık muayene oldum tekrar eşınde randevu alsın ürolojı ıcın dedı son olarak hsg ıstedı tum sonuclar cıkınca sonuca varıcaz benımde 2 gundur adetım gecıkıyor ınsaşşalh hsg ye gerek kalmadan guzel haberler alırım rabbım tum ısteyen herkesın kucagını doldursun
Naz12- sirine0429 İnşallah çıkmaz kistim beklediğim sürece büyüyecek o yüzden tüp bebek sürecine başlamak istiyoruz Eylül sonu kromozom analizi falan yaptırcam öncesinde sonra Kayseri Acıbadem Mustafa Taş var ona gitcem krmozmom analizi ,rahim filmi onları istedi
sirine0429 Naz12- inşallah çok güzel bir süreç olur sizin için. Ve minik mucize sizi bulur en yakın zamanda🙏🏻
Naz12- femme hepimiz inşallah tüp bebek başlamadan hamile kalırız ya da hsg çektirmeden hamile kalırlar Allah hepimize nasip etsin hayırlısı ile 🙏
Naz12- sirine0429 inşallah hepimizi burda güzel haberler alalım birbirimizden ki güç bulalım birbirimizden ♥️