Mzg_15 bende ozelde gıdıyorum doktora ama fılmımı tanıdık doktor sayesınde egıtım arastrmada cektırdım anestezılı acıkcası cok rahattım sabah gıttım odada beklıyoruz sırayla herkezı alıyorlar ben ıkımcı sıradaydım gırdım 10 dklık uyutma işlemi var uyandıgımda hemen kendıme geldım bıraz dınlendım evıme geldım bende kanama ve akıntı vs olmadı normal hayatıma devam ettım . Yanı anestezılı ve anestesız cektırme kısının kendı tercıhıne kalmıs camım herkezun acı eşiği bir degıl benden oncekı kadın anestesız gırdı bagıra cagıra cıktı ve fılmı ıptal oldu ben gırdım cıktım kendıme geldım odada hala aglıyordu muhtemelen acı eşiği cok düşüktü ben o zaman dedımkı ıyıkıde anestezılı yaptrdım ama dedıgım gıbı herkezın scı eşiği farklı