Mzg_15 Bende 1 sene 1 aydır evliyim. Mart ayından beri deniyoruz, 6 aydır yani. Aslında henüz erken diyor herkes ama bende çikolata kisti var 5 cm sağ tarafta o yüzden çekinmek istedim. Bulunduğum yerdeki doktorda 8 ay olmazsa tüp bebeğe gidin demişti o yüzden içimde korkular var. Bakalım inşallah bişey çıkmaz. Senin içinde dua edeceğim.🙏🏻 Sen ayın kaçı gibi çekineceksin birde?