myangelson ah malesef bu çevre baskisi cok kötü inan beni annem bile anlamadi esimin tarafi 3 ay gecti hadi bebek tutun dediler ben hep erteledim kismet nasip diye diyr gecistirdim en son dedim ben bunu konularda kötü oluyorum konusmak istemiyorum zamani gelince olucak nasip dedim sonra cok tepki koydular bana hep surat astilar laf soktular biz hastetiz küçük bebege diyordu görümcem ki cocuklari var benim canim yansin diye yapildi neyse Allah büyük hic pisman degilim ben 2 senede mafoldum kendimi zaten toplayamadim bunu ben biliyordum birde esim zaman bana iyi geldi kimseyi duyma sakin esinle sen ne zaman istersen birde saglikli oldugunda nasip olucak onemli olan senin bedenen ve ruhen buna hazirlikli olman gidin gezin seneye biraz değişiklik size iyi gelicektir ben o surecten sonra hic evde durmadim yürüyüs yaptim spora basladim resime yöneldim kendimi mutlu edicek bir cok hobi ile uğraştım kafam dağıldı cok şükür zor inan simdiki hamileligimde neler yasiyorum esimden baska kimse de gelip neyin var yardim edelim mi demiyor bizim aileler yakin ama bebek olunca hizmet edilcek zaman geliceklermis kimseden fayda gormedim ki o zamanda ben istemem gelene gelme demem ama hizmetini kendi yapar icer suyunu kalkar sezeryanli halimle sadece bebegime ayırıcam gücümü inan bazi insanlar cok anlayissiz bazen annen bile anlamiyor seni ne agrilar yasadim bana gelmis hala herkes kolay hamilelik yaşamıyor ben de neler yasadim diyor en son kizdim ve dedim ki evlat acisida mi yaşadın dedim neden kiyasliyorsun sadece yanimda ol istedim is vs yapma ozlemistim bunlari demene gerek yoktu dedim inan uzak memlekette olsak derim uzaklar gelemiyorlar ama napalim yapicak bir sey yok yani herkes bos konuşuyor sen kendini iyi hissedince tut bu cok önemli unutma kötü zamanlarinda yalniz da kalabilirsin senin bedenen iyi olman bebegin sagliklica buyumesini saglicak kuzum inşallah her sey güzel kalbine gore olsun