Papatyaesin insanlardan nefret ediyorum artık gerçekten düşünceli insan kalmadı yok yani benim bu yaptığım sezaryen doğumu miyom ameliyatı ile kıyaslayan bile var… Eş çok önemli gerçekten benim eşim de Allah razı olsun hep yanımda onun da içi açıyor ama sürekli beni güldürme benimle uğraşma modunda. Bizim oğlumuz da tam babaciydi ya resmen muhabbet ediyorlardı. Babası yokken bana tepki vermiyordu babası işten gelsin içerde fır dönüyordu 😍 tabi 20li haftalarda bu kadar hareketli olması da iyi değilmiş sonradan öğrendim normalde 30lara gelince baya hareketli olurlarmis bizimki 21 de başladı sert tekmelere falan. Amiiiin rabbim sizin de aranızdaki mutluluğu muhabbeti arttırsın 🤲🏻 şu zamandan sonra eşimle daha çok bağlandık zaten. Bagliydik ama daha da arttı. İnşallah iyi gelir kendime gelirim biraz 💓🙏🏻