Papatyaesin basın sağolsun seninde 😔 kadın doğum doktorum zaten senin kesinlikle yukardan dikiş atılacak normal kadın doğum atamaz artık dedi hatta karindan atılan dikişe bile gerek duyulabilir sana dedi 😕benim bu gittiğim perinatolog dikişte falan çok iyi ama bana dikişten sonra günde 5km yol yürü, her işini kendin yapabilirsin yatmak yok, ilişki bile serbest demişti biz şok olduk. Kendi doktorima söyledim sen sakın yürüme yat bir sancı başlarsa doğumu durduramayiz falan dedi , ilişki konusunda da ilişki zaten senin için başlı başına bi enfeksiyon riski sakın dedi zaten bizde düşünmemiştik hiç. Sürekli yattigim halde bile muayenelere gidiyordum her seferinde bebek aşağı iniyordu doktor dedi profu dinleseydin bu haftaları bile goremezdin diye işte en son 26+4 te muayeneye gittim sancı kasılma ve kanlı akıntı ile direk yatırdı ilaçlarla sanciyi kesmeye çalıştı olmadı sonraki gün acil sezaryene aldı genel anestezi için bile bekleyecek vakit yok hemen almam lazım dedi. Ameliyatta bebeği aldı bebek kakasını yapmış tam zamanında almışız dedi. Çok strese girmiş yavrum kakasını yapmış. rahimim yirtiliyor diye bebeği almasaydi kakasını yiyip yine kaybedecektik beni de zehirleyecekti belki de 😔 yavrum her yönden bir an önce cennete kavuşmak için acele etmiş 😔
Amiiin🤲🏻 en az 1-2 yıl çocuk yasagim var şuan hem sezaryen oldum diye hem rahimim yırtılmaya başlamıştı şekli falan çok bozulmuştu sancilardan o yüzden